Tq My Followers...

adv

Tuesday, September 1, 2009

RamaDhan Di Kuala Lumpur

Baru-baru nie..sempatlah pergi membeli-belah ke Kuala Lumpur, dah lama tak shopping kat sana. Jadi sebagai langkah berjaga-jaga kenalah pakai mask, al-maklum sekarang nie macam2 penyakit yang menular.Al_hamdulillah takde apa2 yang berlaku. Walaupun lenguh seluruh badan tapi berpuas hatilah dapat membeli baju2 untuk diri, anak-anak dan suami kat sana. kalau dekat Kuching tak banyak pilihan yang ada.







Semasa berada di lapangan terbang ken apakai mask.Semput juga nafas kena pakai mask nie...tapi demi kerana kesihatan terpaksalah pakai.Tapi yang hairannya ramai juga penumpang2 lain yang tak memakai mask.




Sempat jugalah berposing, sebelum bertolak, kerana semasa bershoping dah tak sempat nak bergambar.Saya sebenarnya tak minat nak bergambar, bukannya apa, bila tengok muka makin sehari makin tualah pulak. Begitulah lumrah alam.




Nielah antara menu kami berbuka puasa di Kuala Lumpur.Di salah sebuah restauran dekat Sogo di Kuala Lumpur. Agak berbaloi jugalah berbuka puasa dekat sana, sebab selepas berbuka, sembahyang, lepas tu boleh membeli belah



Masa dekat sana menginap dekat Tune Hotel. Nak di katakan murah tak juga,tapi mengkin disebabkan musim cuti sekolah, agak mahal juga jika dibandingkan dengan perkhidmatan dan keadaan bilik yang agak kecil. Jika mahu menginap bersama keluarga tak payahlah menginap di dini. Nasib baiklah pergi berdua dengan kakak. Bilik nie untuk tidur je.Sebab kebanyakkan masa di habiskan untuk membeli belah. Dahlah berpuasa, seharian pula berjalan2,sehingga lenguh seluruh badan...








Malam kemerdekaan di Kuala di Kuala Lumpur, dipenuhi oleh manusia yang datang dari pelusuk negeri.

No comments:

Wajah2 Ceria anak-anakku

Amalkan Membaca Doa ini Setiap Hari...